Корзина
151 отзыв
Сертифицированная компания Prom.ua
Все акционные предложения Вы сможете найти здесь!Купить со скидкой!
Интернет-магазин "Happy Brain"
+380
97
553-69-41
+380
73
046-77-19
+380
50
882-87-47
Скарга — це подарунок. Як зберегти лояльність клієнтів
Корзина
Скарга — це подарунок. Як зберегти лояльність клієнтів
влево
  • Скарга — це подарунок. Як зберегти лояльність клієнтів, фото 2
  • Скарга — це подарунок. Як зберегти лояльність клієнтів, фото 3
вправо

Скарга — це подарунок. Як зберегти лояльність клієнтів

  • В наличии

175 грн.

+38097553-69-41
  • +38073046-77-19
    Viber & WhatsApp
  • +38050882-87-47
Описание
Характеристики
Вас критикують. Ваші дії: а) ігнорувати; б) сипати чортами щоразу, коли чуєте скарги; в) стримуватися, щоб не вилаятися на клієнта-друга-родича; г) прискіпуватися й критикувати людину у відповідь. Джанель Барлоу та Клаус Мьоллер пропонують варіант «ґ» — сприймати скарги як подарунок. Що ми робимо, коли нам приносять дарунок Дякуємо. Зробіть так само, коли наштовхнетеся на розлюченого клієнта, — скажіть спасибі за те, що він знайшов хибу й допомагає вам чи вашому бізнесові вдосконалюватися. Після цього пообіцяйте людині виправити помилку. Це лише два пункти з восьмикрокової Формули, яку ви знайдете в книжці та яка допоможе вам налагодити стосунки з клієнтами, колегами, друзями й рідними.
Основные
Страна производительУкраина
Вид переплетаТвердый,матова
Количество страниц280
Год издания2017
Дополнительные характеристики
СостояниеНовое
ISBN978-617-7513-81-9
Информация для заказа
  • Цена: 175 грн.
Отзывы о товаре
Скарга — це подарунок. Як зберегти лояльність клієнтівСкарга — це подарунок. Як зберегти лояльність клієнтів
В наличии
175 грн.
Купить
+38097553-69-41
  • +38073046-77-19
    Viber & WhatsApp
  • +38050882-87-47